x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Kurumsal İletişim

Paylaş

Denizli’de oğluyla tartışan baba Özür Dilerim diye not bıraktıktan sonra hayatına son verdi

Denizli’nin Pamukkale ilçesinde iddiaya bunalıma giren 49 yaşındaki Gökhan Yörük evinin çatısında hayatına son verdi.

Admin EDİTÖR Giriş: 22.06.2026 - 13:50 Güncelleme: 22.06.2026 - 13:50
Denizli’de oğluyla tartışan baba Özür Dilerim diye not bıraktıktan sonra hayatına son verdi

Olay Denizli’nin Pamukkale İlçesi Irlıganlı Mahallesi’nde meydana geldi. Alınan bilgilere göre 49 yaşındaki bualıma giren Gökhan Yörük evin çatısında kendini astı. Olayı gören yakınları sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri 49 yaşındaki vatandaşın hayatını kaybettiğini belirledi. İddiaya göre bir süredir bunalımda olan Yörük Özür Dilerim diye mektup bıraktıktan sonra kendini asarak intihar etti. Gökhan Yörük’ün cansız bedeni Denizli Adli Tıp Kurumu Başkanlığı Morguna kaldırılırken Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !