Evrak teslim işlemleri, 8 – 19 Aralık 2025 tarihleri arasında Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi S4 Salonu’nda gerçekleştirilecek. Öğrenciler, hafta içi 09.00 – 16.30 saatleri arasında şahsen başvuru yapabilecek. Denizli dışında bulunan öğrenciler ise belgelerini yakınları aracılığıyla teslim edebilecek.
Yetkililer, sürecin aksamaması ve işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanabilmesi için evrakların eksiksiz ve doğru şekilde hazırlanmasının büyük önem taşıdığını vurguladı.
BAŞVURU SONUÇLARI ONLİNE TAKİP EDİLEBİLİYOR
Öğrenciler, başvurularına ilişkin güncel durum bilgilerini Denizli Büyükşehir Belediyesinin resmi internet sitesinde yer alan “Başvuru Durumu Sorgula” ekranı üzerinden öğrenebilecek. Destek almaya hak kazanan öğrencilerin, belirtilen tarihler arasında evrak teslim işlemlerini tamamlamalarının zorunlu olduğu belirtildi.
HANGİ FATURALAR GEÇERLİ SAYILACAK?
Ayni öğrenim yardımının ödenebilmesi için teslim edilecek fatura ve belgelerde aranan kriterler de kamuoyuyla paylaşıldı. Buna göre;
ULAŞIM HARCAMALARI:
Şehirlerarası seyahatler için, ulaşım firmalarının internet sitelerinden temin edilen e-biletler fatura yerine geçecek. Basılı bilet, fiş veya makbuzlar ise kabul edilmeyecek.
BARINMA HARCAMALARI:
KYK yurtlarında kalan öğrenciler için ödeme dekontu, Özel yurt veya kiralık evde kalan öğrenciler için ise kira sözleşmesi ve ödeme dekontu talep edilecek.
KIRTASİYE HARCAMALARI:
Yalnızca öğrencinin kendi adına düzenlenmiş faturalar geçerli olacak.
Ayrıca Denizli Büyükşehir Belediyesi Meclisi kararı doğrultusunda, teslim edilecek tüm faturaların 1 Ekim 2025 tarihi ve sonrasında düzenlenmiş olması gerektiği özellikle hatırlatıldı. Denizli Büyükşehir Belediyesi, eğitim hayatını sürdüren gençlere destek olmaya devam edeceğini belirterek, hak sahibi tüm öğrencileri belirlenen tarihler içerisinde evrak teslim işlemlerini tamamlamaya davet etti.